Sedih .. Tindakan Ustaz Ebit Liew Dipertikai oleh orang lain






Umum sedia maklum keadaan negara kita yang dilanda wabak Cov1d-19 semakin hari semakin membimbangkan. Para frontliners yang berhempas-pulas setipa hari memang sangat kurang rehat. Kesian admin tengok.


Memikirkan tentang kepayahan dan kepenatan mereka, pendakwah bebas Ustaz Ebit Liew tampil memberikan sumbangan kepada mereka. Walaubagaimanapun, ada segelintir orang yang kurang senang dengan niat murni beliau.


Orang dah tolong pun kena kecam
Begitulah manusia, ada je benda tak kena kat mata dorang. Kalau kita buat jahat kena kecam, bila buat baik ada pulak orang dengki tuduh itu ini.Harap bersabar lah .
Betul, sepatutnya kita kena berlumba sedekah, bukan berlumba kecam orang itu ini. Kalau tak puas hati tu tegur lah depan-depan,